Sigla OfficeSupply Sigla OfficeSupply Sigla OfficeSupply
Cont nou
Log in
 
0 produse
LEI
Promotii Producatori De ce e-commerce? Cum cumpar Livrare si plata Angajari Contact
Cautare avansata Site map

Categorii

Papetarie

Consumabile

Echipamente si periferice

Hartie

Hobby & Creative

Instrumente de scris

iT

Medii stocare

Mobilier

Party

Produse administrative

Promotionale

Scoala

Tipizate

Roller Aion 377 olive silver
(ID 195887)


Vezi toate noutatile
banner xerox
banner xerox
banner Campanie

Catalog
OfficeSupply

Descarca PDF >
Rasfoieste online >




 Livrare si plata
Cum platesc?

Bucuresti   

Cash la livrare, reprezentantului officesupply.ro
Costurile de transport iti vor fi comunicate de un reprezentant OfficeSupply si trecute pe factura cu produsele comandate

Ordin de plata (prin virament bancar)
A nu se efectua plata inainte de a primi confirmarea comenzii sau inainte de a fi contactat/a de un reprezentant de vanzari.   

CEC sau BO reprezentantului officesupply.ro

Alte localitati

Cash la livrare pentru comanda ta
Costurile de transport iti vor fi comunicate de un reprezentant OfficeSupply si trecute pe factura cu produsele comandate

Ordin de plata (virament bancar)
Costurile de transport iti vor fi comunicate de un reprezentant OfficeSupply si trecute pe factura cu produsele comandate
Aceasta suma se achita direct firmei de curierat
A nu se efectua plata inainte de a primi confirmarea comenzii sau inainte de a fi contactat/a de un reprezentant de vanzari.   

CEC sau BO ramburs.
Costurile de transport iti vor fi comunicate de un reprezentant OfficeSupply si trecute pe factura cu produsele comandate
Aceasta suma se achita direct firmei de curierat

Livrare

Valoarea minima a comenzii este de 50 RON fara TVA.

Comanda se livreaza in Bucuresti si in celelalte localitati in maxim 48 ore de la confirmarea acesteia de catre departamentul de back office al Office Supply.

In cazul in care marfa nu poate ajunge in termenul stabilit, vei fi contactat si ti se va comunica noul termen de livrare.

Clauze generale

Ne rezervam dreptul de a actualiza preturile de vanzare ale produselor prezentate in site, fara notificare in prealabil.

Preturile afisate nu includ TVA.

Returnare produse

Ai dreptul sa ne notifici in scris ca renunti la achizitia facuta, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea comenzii.

Clientul OfficeSupply.ro poate returna produsele cumparate, doar in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv.

Conditia este ca produsul sa fie in aceeasi stare in care ti-a fost livrat, in ambalajul original cu documentele care l-au insotit.

In maxim 30 de zile de la data returnarii, iti vom inapoia contravaloarea comenzii.

Cheltuielile de returnare sunt suportate de client, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea. 
Despre noi   Producatori   Papetarie si birotica   Cum cumpar   Livrare si plata   Angajari   Contact   Termeni si conditii  ANPC  Developed by Softem   Designed by GreenAd