Sigla OfficeSupply Sigla OfficeSupply Sigla OfficeSupply
Cont nou
Log in
 
0 produse
LEI
Promotii Producatori De ce e-commerce? Cum cumpar Livrare si plata Angajari Contact
Cautare avansata Site map

Categorii

Papetarie

Consumabile

Echipamente si periferice

Hartie

Hobby & Creative

Instrumente de scris

iT

Medii stocare

Mobilier

Party

Produse administrative

Promotionale

Scoala

Tipizate

Odorizant reed diffuser Freesia & Jasmine
(ID 195573)


Vezi toate noutatile
banner xerox
banner xerox

Catalog
OfficeSupply

Descarca PDF >
Rasfoieste online >




 De ce e-commerce?
De ce sa comand online pe www.officesupply.ro?
Daca ti-ai pus intrebarea asta inseamna ca vrei sa-ti optimizezi timpul alocat pentru achizitiile lunare de produse de papetarie – birotica – tehnica de calcul si protocol dar mai ales esti direct interesat de costurile generate din acest proces.

Practic, ai nevoie de un tool de comenzi care sa-ti poata oferii :

diversitate produse - cele mai exigente nevoi sunt satisfacute de o varietate de branduri alese cu atentie

stoc in timp real – officesupply.ro iti spune ce produse se afla pe stoc, ce alternative poti avea la produsele cu stoc 0 sau cand poti primii prodsele cerute de tine

istoric comenzi – poti vizualiza comenzile precedente, poti retrimite comanda de luna trecuta, o poti modifica, adapta bugetului alocat, poti adauga produse noi sau poti cauta variante pentru produsele care nu ti-au placut.

preturi negociate – prin semnarea unui contract anual putem negocia preturile, asigurand transparenta necesara procesului de achizitie a produselor de birotica si papetarie. Prin simpla logare in sistem, preturile afisate vor fi cele negociate pentru intreaga gama de produse sau doar pentru un nomenclator de produse stabilit de tine.

rapoarte – ai posibilitatea sa generezi rapoarte lunare sau anuale pe achizitiile facute de fiecare departament in parte din compania ta, astfel vei avea control total asupra bugetului alocat, vei putea redimensiona bugetul fiecarui departament in parte, in concordanta cu necesitatile si performantele acestuia.

livrare - prezenta nationala sustinuta de un sistem logistic performant, asigura livrarea comenzilor in Bucuresti dar si in tara, in cel mai scurt timp.

facturare - facturarea se poate face pe fiecare divizie/departament in parte din cadrul companiei tale dar si centralizat pe factura cu pagini multiple.

suport vanzari – daca iti place oferta noastra de produse de papetarie si birotica dar nu vrei sa comanzi online, poti trimite comanda ta pe: sales@officesupply.rosau pe fax la 021/320.32.11, ori poti cere ca un reprezentant de vanzari sa vina la sediul tau, pentru a te consilia in procesul de achizitii oferindu-ti solutii optime si suport, devenid persoana dedicata pentru managerierea contului tau.
Despre noi   Producatori   Papetarie si birotica   Cum cumpar   Livrare si plata   Angajari   Contact   Termeni si conditii  ANPC  Developed by Softem   Designed by GreenAd